دختر بی همتای من

بدون عنوان

1391/10/18 1:19
نویسنده : مامان مرضیه
91 بازدید
اشتراک گذاری

نازدار مامان سلام.

عسل مامان من حداکثر سعیم رو میکنم که این لحظات زیبایت رو که تازه شروع کردی به کشف این دنیای مادی و زمینی برات ثبت کنم برای ما که این لحظات بسیار زیبا و دوست داشتنی مطمئنا برای خودت به مراتب قشنگتر و زیباتر خواهد بود .این که ببینی چطوری خودت رو با این زندگی زمینی وفق دادی چطوری شناختیش چطوری برش غلبه کردی و چطوری رشد کردی.

 

مامان قندک تو از امروز شروع کردی به گرفتن اشیائ وای که چقدر دلنشینه وقتی روبانی یا عروسکی رو جولوت تکون میدم و تو میگیریش.دلم میخواد از خوشحالی جیغ بکشم.

 

عسل مامان دیگه حسابی دوست داری باهات بازی کنن .خوابت کم شده و بیشتر سرگم کشف دنیا آنم تو بغل اطرافیان یا بازی و سرگرمی هستی .البته بعضی وقتها هم کلاس درس و زبان براست هر چند که تو بازیگوشی و جدی نمیگیری حاضری تموم سریالها و اخبار روز رو ÷ا به ÷ای ما ببینی اما فیلم زبان آموزشی رو بیشتر از 10 دقیقه تحمل نمیکنی.چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)