دختر بی همتای من

عسل خانم

1392/6/18 2:15
نویسنده : مامان مرضیه
383 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان تو دیگه قند قند شدی .الان 11 ماه و 6 روزت هست.

دیگه قشنگ مفهوم بازی رو متوجه میشی یک خندههای نازی میکنی

که همه عاشقشن.تازه تازگیها میرقصی .

با کوچکترین صدای آهنگی دستات رو میبری بالا و خیلی ناز میرقصی

حسابی چهار دست و ÷ا میری آما هنوز فقط با کمک واکر راه میری.

مثل گربه ملوس و بازیگوش و زیرکی.

عسل خانم

مامان تازه 2 تا دندون خوشگلم درآوردی.مامان هم سعی کرد برات یک

آش دندونی ویزه  فراهم کنه.کلی درست کردن سینی و بریدن

عکس وچسبوندنش وقت گرفت.خونه رو هم برات تزیین کردم که

حسابی برات به یاد ماندنی بشه.عاشق خودت و آن دندونای

خوشگلتم.

عسل خانم

هورا دندون دار شدم.

 

عسل خانم

مامان کم وقت میکنه که برات بنویسه اما حداکثر سعیم رو میکنم.

 

دوست دارم یک عالمه.بوسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)