دختر بی همتای من

شوق زندگی

1391/7/28 19:06
نویسنده : مامان مرضیه
74 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان.

مامانی با حضورت یک شور خاصی تو ی هر دو خانواده برقرار

کردی.همه عاشقانه دوست دارن.امروز تو 17 روزه شدیبغل.

دایی محسنم از مالزی به خاطر تو آمده و حسابی قربون صدقت میره .

 

تو هم عسل خانم ماشالله بزرگتر شدی وبیشتر بیدار میمونی و حالا ما

میتونیم چشمهای خوشگلت رو بیشتر ببینیم.گونه های خوشگلتم

ل÷ولو شده و خوشگلیتو دو برابر کردهماچماچقلب.

من دیروز قطره آ+د رو شروع کردم اما حسابی اذیت شدینگران  و فکر

کنم باید به جای اون بهت مولتی ویتامین بدم.

 

مامان تو دیگه وروجگ شدی دست و ÷ات رو حسابی تکون میدی انگار

داری بازی میکنی و حسابی ماشالله میخوری طوریکه حسابی نگرانتم

و میخوام با دکترت چک کنم در مورد تو چیزی به اسم 30 میلی

لیتر معنی نداره و کمتر از 60 میلی لیتر رضایت نمیدی تازه اگه اونم

قانعت کنه و بیشتر نخوای اونم شیر خشک که میگن خیلی سنگینه.

نوش جونت مامانی اما یکم نگرانمچشمک

 

مشکل دیگه ای که با تو دارم درآوردن شیشه شیر از دهنت است چون

به هیچ عنوان رضایت نمیدی دست بکشی حتی شیشه خالی رو با

ولع مک میزنی به امید اینکه شاید قطرهای ته شیشه مونده

باشه.ما مان فکر کنم از همین حالا باید ÷س انداز کنیم برای انواع

کلاسهای لاغری و ورزشیچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)